miercuri, 30 decembrie 2009

Baiatul perfect..:)


Mi-am ales sa scriu cateva randuri despre “Baiatul perfect”…Exista sau nu aceasta persoana?
In primul rand,parerea mea referitoare la perfectiune e ca nu exista.Oricare dintre noi tindem spre ea,facem tot felul de lucruri ca sa reusim sa devenim perfecti,dar fara rezultate.
Insa,eu consider ca fiecare om,fie fata ori baiat,e special si deosebit fata de ceilalti…Fiecare fata isi doreste un anumit gen de baiat,care sa aiba anumite calitati…Unele mai pretentioase,altele mai putin.Sa gasesti astazi un baiat “aproximativ” perfect imi permit sa spun ca e putin cam greu,din pacate.Nu ca nu ar exista,doar ca putine dintre noi il gasim.
Pentru mine,baiatul perfect e cel alaturi de care pot fi eu insami,cel care ma ajuta sa ma descopar,cel care trece cu vederea slabiciunile inimii mele,si scoate la lumina toate lucrurile frumoase la care nimeni nu s-a uitat indeajuns pentru a le vedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu