sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Iti multumesc..:)

 Pentru fiecare zambet pe care mi l-ai oferit;
 Pentru al tau “ ’neata”;
 Pentru al tau “noapte buna”;
 Pentru toate momentele in care ai fost alaturi de mine;
 Pentru fiecare alint;
 Pentru fiecare imbratisare;
 Pentru fiecare sarut;
 Pentru ca m-ai invatat sa rad;
 Pentru ca mi-ai aratat ce inseamna sa iubesc;
 Pentru ca stiai la ce ma gandesc, desi nu apucam sa rostesc niciun cuvant;
 Pentru ca stiai ce imi doresc, desi nu indrazneam sa cer;
 Pentru ca nu m-ai ranit niciodata intentionat;
 Pentru ca nu ti-era teama sa recunosti ca ai gresit;
 Pentru ca ma gadilai doar ca sa ma inveti sa rezist;
 Pentru ca niciodata nu ai spus “nu” cand am zis “hai sa ne vedem”;
 Pentru ca ai o memorie buna si faci repede conexiuni;
 Pentru ca aproape zilnic am invatat ceva de la tine;
 Pentru ca nu m-am plictisit de tine niciodata;
 Pentru ca ti-ai facut griji pentru mine;
 Pentru ca…

Si poate ar mai fi..dar ar fi cam tardive..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu