sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Scrisoare de ramas bun..:(


Stau in camera mea..singura..inconjurata de ganduri..intrebari..Amintirile ma rascolesc.E aceeasi camera unde am petrecut multe ore impreuna..Doar noi..Acel “noi”,care astazi nu mai exista.Si erau vremuri cand totul era bine,chiar nu am vrut sa se termine.Dar intr-o relatie lucrurile nu depind de un singur partener..Totul in jur imi aminteste de tine..poza cu noi doi va ramane mereu acolo unde era si ultima data cand ai fost in camera mea..
Acum plec,inchid usa.Vor ramane aici toate asteptarile,dorintele,intrebarile fara raspuns,amprentele tale.Toate vor ramane la fel..nemiscate poate..iau cu mine iepurasul cu fularul lui maro,cu acel “LOVE” pe el..care mereu imi zambeste si ma incurajeaza ca totul va fi bine..Voi lasa aici toata lumea din camera mea..Desi linistea asta ma indeamna sa-mi fie dor de ea,si mai ales de tine..
Si totusi..imi place despartirea asta..Adevarul e ca este foarte dureroasa,cere foarte mult timp..si e altfel..La asta ne pricepem cel mai bine..la altfel.:|


Sa nu ma uiti.!:)
Adina D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu